Wednesday, September 16, 2015

Clienti nemultumiti, rasplatiti de banca

Istoria relatiilor cu banca ne-a invatat ca, in momentul in care un client este nemultumit de serviciile primite, trebuie sa mai vina cu bani de acasa pentru a incheia relatia cu institutia respectiva. Insa, mai nou, clientii Bancii Feroviare au aflat ca vor primi compensatii daca decid sa renunte la relatia cu institutia de credit. 

Banca Comerciala Feroviara si-a anuntat clientii, persoane fizice, ca, in cazul in care sunt nemultumiti si vor sa isi inchida conturile deshise la banca dupa un an, vor primi o despagubire de 100 de euro, echivalent lei, la cursul BNR din ziua platii. Din aceasta suma, banca va retine impozitul valabil in momentul platii. 

Oferta are, insa, si o serie de conditii. Clientul trebuie sa detina un cont Primus timp de 12 luni, sa nu fi fost anterior client al bancii, sa inregistreze in contul curent cel putin o incasare lunara cu valoarea minima de 6.500 de lei, timp de douasprezece luni consecutiv. In plus, la finalul celor 12 luni trebuie sa transmita bancii o solicitare de incheiere a relatiei. 


„Aceasta solicitare, precum si plata garantiei, trebuie sa fie incluse intr-o cerere scrisa si depusa la ghiseul bancii. Termenul pentru depunere este ultima zi lucratoare din luna urmatoare aniversarii a douasprezece luni de la prima incasare in contul curent a sumei minime de mai sus”, se mentioneaza intr-un comunicat al bancii.

Potrivit reprezentantilor institutiei, „Satisfaction Guarantee” este o facilitate pusa la dispozitie persoanelor fizice pentru a crea o relatie pe termen lung, in cadrul careia Banca Comerciala Feroviara isi asuma riscul de a nu se fi ridicat la asteptarile clientilor. 

„Conditiile ofertei pot fi consultate integral in sucursalele BCF si pe site”, se mai arata in comunicatul bancii.

No comments:

Post a Comment